Mar 26, 2013

BLACKBERRY Z10 YANG AWSOME !!!


16GB Internal Storage
4.2" Touch Display
8MP Rear Camera
4G LTE Ready

OMG....
awsome x? Haruslah kan...meleleh air mate tengok nye..
Cam biase pagi2 belek2 paper...ade lah pulak iklan terhangat pasal BB ni hah.
Paling hot katanya ada sokongan Flik Teks....nak tau apa Flik Teks ? klik BLACKBERRY

Alangkah indah dunia kalau aku dapat ni...uiii
Trendy tu....x pelah pakai apa yg ada dulu....pakai ikut kemampuan ye idak he2

2 comments:

  1. still Samsung is the current leader in smartphone market ^^ kalo blh sy nak beli semua brand hehe..

    jom terjah: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. dari designnya pun kita dah tertarik huhu, mungkin akan mncabar model sebaris dengannya nnti

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign