Mar 16, 2013

BLOGGER DAH JADI ARTIS ???!!!

ASSALAMUALAIKUM

 Ape ??? blogger dah jadi artis? Wah hebat nya...
Entri kali ni pasal kejayaan seorang blogger wanita yang dah berjaya melangkah ke dunia seni dengan hanya bermula sebagai blogger.
Wah bersemangat terus nak berblogger ye he3
Nak tau siapakah gerangan bloger bertuah itu?



HANIS ZALIKHA....
Kalau yang perasan dia pernah diinterview dalam Entri Jameeela di Astro pasal dunia blogging.
Semalah dalam akhbar Harian Metro, si Hanis Zalikha ni bakal mengikat kontrak dengan Astro



dan mungkin tak lama lagi akan menjadi seorang pelakon atau pengacara.
Wah best kan.Tu lah rezeki Allah namanya.
Kalau korang nak kenali Hanis Zalikha dengan lebih dekat jom kita terjah blog dia.

http://inibelogsaya.blogspot.com/

Daya penulisannya yang baik dan bonus dengan wajah yang cun ye idak....
dan penah jadi heroin tu dalam filem terbaru....filem pe ye?


Kita doakan kejayaan diea ye...Hari ni hari dia mana tau sok lusa rezeki kita....AMIN

No comments:

Post a Comment

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign