VIRUS GWIYOMI ?

April 28, 2013


Sana sini heboh pasal GWIYOMI ni kan? macam2 sekarang ..kuat betul pengaruh Korea di negara kita kan. Lepas K-Pop, Gangnam Style sekarang Gwiyomi pulak.
Tapi selagi x bertentang dengan agama boleh lah ikut kan.Tepuk dada tanya lah diri sendiri....

GWIYOMI ni merupakan gerakan tangan yang dibuat mengikut lagu dengan gaya yang teramatlah chooooomel.Mula2 dibuat oleh ahli BtoB...yang cute tu hah...x kenal? AKu pun x kenal...so Google aje lah.

Artis2 kita pon x terkecuali kena virus ni...x caye ce korang bukak Utube....atau Keek



Comel ke?
Macam2 hal lah sekarang kan...tuk happy x ape...hah tuk baby2 pon ok kan...mesti dorang ketawe

You Might Also Like

2 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG