ERY OH ERY....HOT DI YOUTUBE

July 15, 2013

                         Ery oh ery.....
Itulah tajuk video pendek yang tengah hot macam murtabak kat bazar ramadhan sekarang....mungkin ada yang dah tengok....utk pengetahuan korang, video ni senang cerita video luahan cinta versi 'adik2' gitu.... versi adik puteri awani utk bf dia si ery...sweeet2 la sgt....sweet ke...

                     Haha nampak siap berikrar lagi kan....ye lah tengah hangat bercinta....1week gitu....siap ada nyanyi lagu lagi...berbakat sebenarnya adik ni....tp ok lah dari dia wat video 'terlampau





.
 adik puteri ni dah pun memohon maaf atas kesalahan nya...dalam vlog x rasmi dia...so kita sebagai manusia biasa kena memaafkan dia....we are not perfect.....moga ini semua jadi teladan buat semua.....inilah cabaran dalam zaman teknologi......


You Might Also Like

0 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish