Jul 21, 2013

IFTAR @ CHICKEN RICE SHOP

alhamdulillah...
rezeki iftar hari ini....en.suami belanja iftar di chic rice shop jusco rawang.
nak try menu baru katanya...'ayam percik kelantan &sirap selasih serai'

 


. tp malangnya fullhouse...terpaksa beriftar dengan choc shake dulu...baru dpt meja...x apalah kan.janji dpt

menu yg kami order adalah set 2..

2 nasi 
2 ketul ayam percik kelantan
2 ketul ayam honey roast
2 daily sup
1 sup sayur
1 bakchoy
1 paitee
2 air sirap slasih serai..

banyak kan tapi jimat sikit dari pilih ala carte...harga nya ok2 je..hehe

ayam percik sedap tapi kalau makan byk akan muak pasal memang pekat..huhu
tapi sirap selasih + serai memang beshhhh...refresh sgt
.....si darwiish pon suka...macam air berkarbonat pon ada...nanti nk try buat hihihi

paitee memang fav aku lah...x sangka si darwiish pon suka...rangup gitu...dulu pernah buat...dah berhabuk acuan dlm almari...hehe

anyway syukur n tq sgt2 utk si dia yg sudi belanja....gantung periuk kuali hari ni hehe

2 comments:

  1. Alahaiiiiiterliuqqqq... keh3 selamat berpuasa sis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. keh2 x pe nti buke puasa blh try ...sabaq2

      Delete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign