Jul 16, 2013

JOM DAPATKAN CD ZIKIR TERAPI DIRI PERCUMA !!!

hah siapa biasa dengar zikir terapi...by hafiz hamidun
? sekarang dah masuk versi yg ke2...alhamdulillah....sampai sekarang pun hanya dengar kat tv je....maklumlah lah kalau bab agama ni mesti lokek kita nak berbelanje kan.....mmmm




.
 dalam rancangan meletooooop tadi hafiz hamidun sempat promosikan cd yg bakal diberi percuma !
hah bakal diedarkan pada 1 hari sebelum raya tapi lokasi tol x tahu lg....so kita tunggu la info nya nanti ye....

raya tahun lepas di tol menghala pantai timur.....alaaaa melepas....tahun ni mungkin utara kot......

No comments:

Post a Comment

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign