RUMAHKU 'BERSALJI' DI MALAM HARI

July 23, 2013

Usai solat isyak, lepak dalam bilik rehatkan badan, si papa darwiish pulak tidur dah. Si darwiish mulanya aku intai ok lagi duk main dengan kereta & bola2 sakti dia...
Wah feeling good...feeling great tonite...huhu kononnye lah....keluar dari bilik terkezoooot la aku sambil tergelak ....Ya Allah salji papa salji !!! Heheh...terbangun papa nye ingat salji bebenor hehe....
'salji darwiish' sabo je la anakku......

You Might Also Like

4 ulasan

  1. hehehhe.. anak2 mmg suka main bedak.. anak akak pun sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syiela tu la pasal...tu belum lagi brg2 dapur di punggahnye hehe sabar2

      Delete
  2. haha..salji di bulan ramadhan..syoknye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yumi memang 'best' sgt...puas nak membersihkan nye huh

      Delete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG