Jul 23, 2013

RUMAHKU 'BERSALJI' DI MALAM HARI

Usai solat isyak, lepak dalam bilik rehatkan badan, si papa darwiish pulak tidur dah. Si darwiish mulanya aku intai ok lagi duk main dengan kereta & bola2 sakti dia...
Wah feeling good...feeling great tonite...huhu kononnye lah....keluar dari bilik terkezoooot la aku sambil tergelak ....Ya Allah salji papa salji !!! Heheh...terbangun papa nye ingat salji bebenor hehe....
'salji darwiish' sabo je la anakku......

4 comments:

  1. hehehhe.. anak2 mmg suka main bedak.. anak akak pun sama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syiela tu la pasal...tu belum lagi brg2 dapur di punggahnye hehe sabar2

      Delete
  2. haha..salji di bulan ramadhan..syoknye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yumi memang 'best' sgt...puas nak membersihkan nye huh

      Delete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign