Jul 10, 2013

SAYA OK...SAYA DAH BESAR ??

'saya ok...saya dah besar....'
mungkin iulah yg darwiish ingin cakap kat aku kalau dia petah bercakap....
satu petang bawaklah si darwiish ni jalan2 di taman...belikan lah dia jajan wat kudap2....selalu aku lah yang tolong bukakkan...tapi.........

.
dia x bagi.....uwaaa 'sentap hati mak nak'  hehe
baru lah aku sedar yg anakku dah semakin membesar....alhamdulillah....
sampai bila mama nak tolong kan......betol jg tu....

No comments:

Post a Comment

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign