TERTIPU AKU DI BULAN RAMADAN

by - July 16, 2013

emmm nak dijadikan cerita.....aku pergi satu kedai telekomunikasi dekat2 area rumah aku ni hah dengan si darwiish...cadangnya nak beli 1 lagi simpack baru lah utk senang aku on9....



.
aku pun tanya harga berape
tuan kedai : 10rgt...
aku: aik mahal nye...yg biasa da x...5rgt punya....
tuan kedai : x ada...yg ni stok lama.....

aku pun tengok tag harga dia letak 10, aku x ada perasangka buruk, nak2 pulak di bulan mulia ni, sesama bangsa, agama kan.aku pun ngan hepi balik dan buka.....dan.......




.
jeng2 jeng2......mula rasa geram, tapi x apalah harini dia untung 5rgt, esok lusa mungkin rugi lebih ari 5rgt yg aku rugi.....allah maha adil...salah aku juga x buka kat situ......itulah...malas beli kat kedai melayu....pikirkan ye.....

You May Also Like

0 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish