Aug 17, 2013

BLOG AKU KELUAR MAJALAH & PAPER ???

Blog aku masuk magazine atau surat khabar? Doa2 kan lah yer....hehe...aku freshy lagi...x ada rezeki lagi...jom kita tengok blogger yang dah berjaya keluar masuk majalah dan akhbar...puhhh seronok tengok...,lagi seronok tuan empunya blog kan.....hu

6 comments:

  1. Ya la best nye...agak2nya bila la blog macam saya ni yang menyediakan perkhidmatan homestay di langkawi nak keluar majalah...thanks for share

    ReplyDelete
  2. kalau dpt masuk paper konfem femes habes..huhu :)

    ReplyDelete
  3. amin2 mudahan one day kite semua masuk paper gitu..huhu tp kene berusaha la ye idak uuu

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign