Sep 26, 2013

FOTO PERKAHWINAN ADAM AF ♥ FIZZA ELITE

Selamat lah sudah, sah menjadi pasangan suami isteri.sama cantik sama padan.sejuk mata memandang.moga ikatan kekal ke jannah.amin.









Cantikkan kan pakaian dorang.he
posted from Bloggeroid

7 comments:

  1. Wahhh.. cantikla diorg!!!! baju tu pun canrik sgt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik kan, jarang artis wat tema cam gini

      Delete
  2. comel la anak fiza tu
    moga diorg bahagia hgg akhir hayat
    yumida isi tabung Nuffnang sini...selamat menabung :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yumi, mak nye pun comel hehe, nanti anak ngan adam lagi2 lah comel ye hehe

      Delete
  3. alolo....sama je pendapat cik akak dengan yumida nie....puji anak dia..serius comel :)

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign