JEP SEPAHTU KENA KAN BINI MAT YO

by - September 28, 2013

Siapa tengok super spontan malam tadi haha, dalam segmen beku si jep sepahtu bikin gempaq hehe..dengan membuat parodi kes bini mat yo yang terlampau tu.terbaeeeek...lu langsi lu mati hahah


Pakcik dayus..pakcik dayus...saya x bodo...saya x bodo antara ungkapan jep.adoiiii x tahan aku.ditambah pulak dengan johan dan nabil


Mungkin x nak ambik risiko...pengadil si ray bagi kad kuning pada jep.mungkin isu sensitif, tapi ok kot...siapa makan cabai dia rasa pedaihhh no


Ape2 pun korang memang spontanius yang terbaeeeeek huhu

posted from Bloggeroid

You May Also Like

2 ulasan

  1. FD pun tergelak tengok haritu. habis satu family lah gelak. gila2 je tau Jep ni. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau x pe dik...selamber dia je...sambung lak ngan johan n nabil...menjadi sangat la hehe

      Delete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish