Oct 22, 2013

Bila Darwiish buat projek...

Nak marah pun x jadi tengok telatah si darwiish.Buah hati pengarang jantung mama.Tergelak juga kadang tu....masa kecik2 dulu cam tu la kot aku masa kecik he.
Mama doakan kamu menjadi anak yang soleh...Amin Ya Allah.

6 comments:

  1. banyaknya projek dia buat..boleh geng ngan Afif..:)

    ReplyDelete
  2. bila budak buat cmtu nak marah pon tak sampai hati.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. tak dapat baca tulisan dalam gambar tu :(

    ReplyDelete
  4. Haha..suke part syiling dgn bedak..bleh geng dgn my Qaisara..haha

    ReplyDelete
  5. tu tandanya dia bijak.. layan kan aje.. tp lps tu kita duk ajar dia kat mana boleh conteng kat mana x boleh conteng.. hehehe

    ReplyDelete
  6. comelnye darwish
    rajin sungguh
    yumida isi tabung Nuffnang sini - churp2 - selamat menabung :)

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign