Bila Darwiish buat projek...

by - October 22, 2013

Nak marah pun x jadi tengok telatah si darwiish.Buah hati pengarang jantung mama.Tergelak juga kadang tu....masa kecik2 dulu cam tu la kot aku masa kecik he.
Mama doakan kamu menjadi anak yang soleh...Amin Ya Allah.

You May Also Like

6 ulasan

  1. banyaknya projek dia buat..boleh geng ngan Afif..:)

    ReplyDelete
  2. bila budak buat cmtu nak marah pon tak sampai hati.. hahaha..

    ReplyDelete
  3. tak dapat baca tulisan dalam gambar tu :(

    ReplyDelete
  4. Haha..suke part syiling dgn bedak..bleh geng dgn my Qaisara..haha

    ReplyDelete
  5. tu tandanya dia bijak.. layan kan aje.. tp lps tu kita duk ajar dia kat mana boleh conteng kat mana x boleh conteng.. hehehe

    ReplyDelete
  6. comelnye darwish
    rajin sungguh
    yumida isi tabung Nuffnang sini - churp2 - selamat menabung :)

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish