LESEN MEMANDU BERWAJAH BARU ?

October 09, 2013

Mungkin ramai yang dah tahu berkenaan penggunaan lesen memandu yang baru bermula Julai lalu.Hee 2 hari lepas En.Suami renew lesen memandu di JPJ katanya malas buat di pejabat pos, x ada perkhidmatan laminate.Balik2 En.Suami pun tunjuk lesen terbaru nya..wow !!!



Dah guna pakai sistem baru,ketinggalan bebeno kami ni yop he.Bermula Julai 2013 dah start pakai lesen memandu menggunakan kad pra cetak.ala macam kita punya mykad, tapi warna coklat.
Bagus juga, x payah asyik nak cari gambar baru,nak laminate kan.Lebih kemas,sistematik, uptodate dan paling penting lebih tahan lasak dan sukar untuk dipalsukan.



Hah yang ni lesen yang dolu2 he...start 1989 tau pakai sistem macam ni.Tahun 2013 baru upgrade.



Cuba cek bila mati nya lesen korang....jangan sampai tamat tempoh ye kengkawan hehe.
.PANDU CERMAT JIWA SELAMAT

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

1 ulasan

  1. pos ofis dapat buat kad baru nie?

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG