MAMA DARWIISH DI RISIK ?

by - October 17, 2013

Huhu tajuk...gempaq ke? Hehe...udah jadi mama orang pun..x de makna nya dirisik kali ke dua..papa darwiish masih setia di hati hehe...Amin.Cuma nenek2,moyang2 darwiish confius..lama x jumpa..dorang ingat aku yang bakal dirisik hehe.(ada saham lagi rupe nye hahaha)


Berlangsungnya majlis merisik untuk adikku Mira yang berlangsung di rumah moyang darwiish.
Teringat pula zaman dolu2..control2 ayu haha



Majlis merisik merupakan salah satu adat dan budaya datuk nenek moyang kita sebagai tanda hormat merisik dan menghantar cincin tanda dari pihak lelaki sebagai hasrat untuk menyunting bunga di taman.
Kami sekeluarga mendoakan yang terbaik buat Mira.Semoga segala impian dan angan menjadi nyata dan dirahmati Allah.Amin

posted from Bloggeroid

You May Also Like

3 ulasan

  1. Haha... gempak jugak tu kalau mama kena risik! Macam mana la air muka papa darwiish tu kan! ekekeke...

    ReplyDelete
  2. terkezutttt ingat ada yg nk potong line papa darwishh

    ReplyDelete
  3. haha. memang gempak tajuk tuu. terkezuutt. huhu. tahniah mira :)

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish