Oct 17, 2013

MAMA DARWIISH DI RISIK ?

Huhu tajuk...gempaq ke? Hehe...udah jadi mama orang pun..x de makna nya dirisik kali ke dua..papa darwiish masih setia di hati hehe...Amin.Cuma nenek2,moyang2 darwiish confius..lama x jumpa..dorang ingat aku yang bakal dirisik hehe.(ada saham lagi rupe nye hahaha)


Berlangsungnya majlis merisik untuk adikku Mira yang berlangsung di rumah moyang darwiish.
Teringat pula zaman dolu2..control2 ayu haha



Majlis merisik merupakan salah satu adat dan budaya datuk nenek moyang kita sebagai tanda hormat merisik dan menghantar cincin tanda dari pihak lelaki sebagai hasrat untuk menyunting bunga di taman.
Kami sekeluarga mendoakan yang terbaik buat Mira.Semoga segala impian dan angan menjadi nyata dan dirahmati Allah.Amin

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Haha... gempak jugak tu kalau mama kena risik! Macam mana la air muka papa darwiish tu kan! ekekeke...

    ReplyDelete
  2. terkezutttt ingat ada yg nk potong line papa darwishh

    ReplyDelete
  3. haha. memang gempak tajuk tuu. terkezuutt. huhu. tahniah mira :)

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign