Villa Nabila..Betul Ke Bohong?

November 19, 2013

Villa Nabila villa usang berusia hampir 40 tahun, terletak berdekatan Danga Bay , Johor..semua pakat duk google lepas kes sekumpulan remaja hilang kat situ.Ada yang kata 23 hilang...tapi polis hanya mengesahkan 1 orang je yang hilang.Wallahua'alam.


.
 amacam seram x?
jin dan syaitan memang wujud kejadiannya..telah tertulis dalam Al-quran.


.
 Izzat remaja yang dipercayai hilang di villa nabila.
semoga dipertemukan dalam keadaan selamat..amin.
hanya Allah yang maha 
Berkuasa.....


.
 pintu gerbang villa nabila
puhhh rimbun sungguh pokok2 nye..memang suke lah dorang bergayut2 kat situ...kita je yang x nampak.

You Might Also Like

4 ulasan

  1. Samaada disorok atau sebaliknya. Wallahua'alam.
    tahun lepas mazidul akmal ada buat liputan khas mengenai villa tu.
    try tengok :)

    ReplyDelete
  2. femes sgt dh villa ni,,haha..
    yg dorg pg main situ knpa? xphm,,haha

    ReplyDelete
  3. seram la tengok surrounding villa tu mama
    isi tabung nuffnang sini-darlie

    ReplyDelete
  4. kes budak yang ilang tu mengarot je...... dye tu bodoh suke mnyusahkan masyarakat n ahli keluarga....... konon nye hilan disorok hantu kat VILLA NABILA walhal dye p umah AWEK dye..... so..?? sape yang HANTU dalam kes ni..??

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG