Nov 19, 2013

Villa Nabila..Betul Ke Bohong?

Villa Nabila villa usang berusia hampir 40 tahun, terletak berdekatan Danga Bay , Johor..semua pakat duk google lepas kes sekumpulan remaja hilang kat situ.Ada yang kata 23 hilang...tapi polis hanya mengesahkan 1 orang je yang hilang.Wallahua'alam.


.
 amacam seram x?
jin dan syaitan memang wujud kejadiannya..telah tertulis dalam Al-quran.


.
 Izzat remaja yang dipercayai hilang di villa nabila.
semoga dipertemukan dalam keadaan selamat..amin.
hanya Allah yang maha 
Berkuasa.....


.
 pintu gerbang villa nabila
puhhh rimbun sungguh pokok2 nye..memang suke lah dorang bergayut2 kat situ...kita je yang x nampak.

4 comments:

  1. Samaada disorok atau sebaliknya. Wallahua'alam.
    tahun lepas mazidul akmal ada buat liputan khas mengenai villa tu.
    try tengok :)

    ReplyDelete
  2. femes sgt dh villa ni,,haha..
    yg dorg pg main situ knpa? xphm,,haha

    ReplyDelete
  3. seram la tengok surrounding villa tu mama
    isi tabung nuffnang sini-darlie

    ReplyDelete
  4. kes budak yang ilang tu mengarot je...... dye tu bodoh suke mnyusahkan masyarakat n ahli keluarga....... konon nye hilan disorok hantu kat VILLA NABILA walhal dye p umah AWEK dye..... so..?? sape yang HANTU dalam kes ni..??

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign