Jan 3, 2014

Dapat Hadiah Set NIVEA Dari Majalah EH

Hadiah dari Majalah EH edisi Nov..alhamdulillah.Produk NIVEA RM250++.Hu sangat happy..penuh almari solek dengan NIVEA save budget..x yah beli2 lagi.Terima kasih buat En.Suami & Darwiish banyak support he.


Cakkk!!! intai2 dulu yer :)
Sangat teruja sebab banyak sangat kan.Nak2 pulak memang pengguna deodrant NIVEA dari dulu.


Ha ada 11 barangan NIVEA merangkumi eyecare,bodycare & facial.


NIVEA Q10 Anti Wrinkle Eye Cream


NIVEA Refining Peel Off Mask 2x5ml
NIVEA Refreshing Facial Cleansing Wipes 25 wipes
NIVEA ExtravWhite Repair Pore Minimiser 30ml


NIVEA Spray Anti Perspirant Invisible For Black & White 150ml
NIVEA Deodrant Anti Perspirant Invisible For Black & White 50ml


NIVEA Hand Cream Age Defying Q10 Plus 100ml
NIVEA Sun Moisturising Collagen Protect Spf20 125ml
NIVEA Whitening Cell Repair Protect Body Milk 250ml
NIVEA Creame 150ml
NIVEA Body Intensive Moisture Serum SPF25 PA++ 350ml

Wah dah macam spa dah ...he...melumur losyen je lah pas ni ye hehe..terima kasih En.Suami & NIVEA & Majalah EH .

posted from Bloggeroid

3 comments:

  1. Tahniah ye. Semoga rezeki bertambah² lagi dimasa akan datang. =)

    ZH Blogger

    ReplyDelete
  2. tahniah !! banyak tu produk nivea :)

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign