Siapa Kata Blogger Otai Sombong

March 01, 2014

Tak kenal maka x cinta.....dont judge book by its cover.Ha jangan bimbang bloger otai kita semuanya sweet2 belaka.X lokek berkongsi ilmu dan x sombong ok.So kalau ada masalah terutama dalam blogging kita pakat tanya je kat dorang ni hehe.

Semalam aku duk posting kat FB bertanyakan tentang akaun paypal.Aku tag blogger2 awesome ni, sebab sure dorang ni tahu..maklumlah job kiri kanan masuk.


Jawapan dari Ben Ashaari


Antara blogger hebat yang membantu.
Terima kasih atas maklumat.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

5 ulasan

  1. kalau tanya Bro Ben Asaari..pasti dia jawab..banyak kali jugak tanya dia..
    mengenai pertanyaan Mama Darwiish..bank muamalat boleh je keluarkan duit dari PayPal..

    ReplyDelete
  2. memang tak de sape yang sombong..sape yang cakap ape ntah yang dipikirnya

    ReplyDelete
  3. Mmg tak. Cuma ada segelintir yg begitu. Dan mereka yg segelintir itulah yg membuat orang ingat para otai begituu.. Kerana nila setitik rosak susu sebelanga..

    ReplyDelete
  4. Diorg x sombong tpi dgn puluhn ribu follower mana la lrat nk.jngah semua kn...tmbh dgn komitmen lain lagi...

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG