Mar 29, 2014

3 CPUV NUFFNANG ON GOING

Alhamdulillah...haritu ada merungut, merengek yang tabung Nuffnang tak berat-berat kan...he...
Sekarang ia dah kembali normal hehe...syukur-syukur.
Mula-mula 1 je CPUV yang bertempek..al maklumlah malas update blog kan
NO WORK NO MONEY


Terima kasih Nuffnang
Colgate
DiGi
KFC Zinger

Korang mesti berderet-deret kan CPUV.
Apapun harus bersyukur kan....betul...betul...betul hehe
Harapnya lama lah diaorang bertempek kat blog Mama Darwiish
Amin Ya Allah...buat tabungan my future baby heh


9 comments:

  1. wah... sampai 3 ok! Me is jeles ok. hehehehe

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki mama..hehe..tahniah...byk jugak tu 3 on going..

    ReplyDelete
  3. Wahh...tahniah Mama Darwish. MUrah rezeki..alhamdulillah (^^,)

    ReplyDelete
  4. waahhh alhamdulillah,, teringin nak dpt CPUV tp blm ad rezki :)

    ReplyDelete
  5. tahniahhh.. alhamdulillah rezeki :)

    ReplyDelete
  6. tahniah..murah rezeki..sekali dapat tu dia ada 3 cpuv bertempek..

    ReplyDelete
  7. me pon dapat 3 cpuv kli ni..huu..congrate jugak.. :-)

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign