Aug 12, 2014

Duit Raya Dari NUFFNANG

Selamat Hari Raya..Maaf Zahir Batin.Banyak ke dapat duit raya? hehe...meh kita cite pasal duit raya.....yeah rezeki raya.....dapat duit aya dari Nuffnang.



Tu dia...cek sudah sampai....tapi disebabkan menunggu hari nak melahirkan ni aku duk di kampung....so cik hubby yg tolong snap kan ye hehe....walau x banyak...boleh lah...syukur2....

Terima kasih pada semua yg banyak menyokong dan singgah ke blog mama darwiish.Jangan serik bertandang lagi....happy blogging semua....TQ Nuffnang

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. wahh! tahniah dapat cek. FD baru je cash out. masih menanti :D
    btw selamat hari raya ^^

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign