Aug 3, 2014

Harga Bunga Kantan RM6 Sebatang ?

Penangan Raya....raya ke5 hari tu berkesempatan beraya ke rumah mak saudara....juadah utama laksam dan nasi kerabu....tapi macam x lengkap sebab ada bunga kantan.

Rupanya sekarang bukan musimnya haha...makcik aku cakap kat pasar ada jual tapi harga dia puhhhh 5x ganda tau...kalau biasa kita beli 1batang RM1...menjelang raya nah....amek kau dorang jual RM6 Sebatang.Sangat riba' kan...huh...cekik darah ...

Apa juadah raya korang....?masih tak terlewat utk mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.

6 comments:

  1. Mak oii mahainya.
    Kat sini Rm4.50-5.00.
    Biasa singgit lebih je.

    ReplyDelete
  2. Hari ni tolong mak buat laksa.
    Guna bunga kantan juga.

    ReplyDelete
  3. woww.. mahalnya.. sampai rm6.. huhu

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak, selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin ~~~

    mahalnya depa jual.. tak baik riba' kan...

    ReplyDelete
  5. Saya menjual BUNGA KANTAN MALAYSIA dari kebun saya sendiri secara pukal/borong kpd sesiapa yg berminat utk memborong atau beli utk kegunaan sendiri
    Sesuai utk pekedai restoran, pemborong di pasar, pengilang makanan & katering
    Harga murah dan kualiti bunga yg segar, cantik & besar
    Boleh lawati website www[a]bungakantan[a]com
    Lokasi di Hulu Langat, Cheras
    Utk tanya lebih lanjut whatsapp/sms 0183879434/0122740022 fazil

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign