SOPHEA ISABELLA #30hari Mengenal Dunia

by - September 18, 2014

Assalamualaikum...haloooo...apa khabar semua...sedar tak sedar genap lah hari ni 30hari MD a.k.a Mama Darwiish berpantang.Alhamdulillah.Tak lama lagi cukuplah 44hari yeahhhh....


Teman selfie baru MD hehe

Pagi pagi dah pergi checkup, kena inject..utk umur 1 bulan.katanya untuk mengelakkan Hipetitis B....meraung la si Bella.Tapi sekejap je....dapat susu diam ler die ....sian anak mama....


Wajah ceria lepas nyusu...belajar senyum ye....


Darwiish a.k.a Abg Long....ewah....sayang sangat le tu..hari hari meti cium si Bella.Mula mula dulu je...cemburu lebih...sekarang bereubah sikap sudah... perangai jadi abangabang gitu.

Mama doakan agar kalian berdua menjadi hamba yg taat, anak soleh dan solehah dan dihindar dari pandangan mata jahat.Moga sentiasa dalam lindungan Allah...Amin

#2org sudah anak aku....OMK

posted from Bloggeroid

You May Also Like

2 ulasan

  1. Comel Bella... masih mood pantang kan? Jaga diri elok2 yea :)

    ReplyDelete
  2. Comelnya baby...saya singgah dn follow sini..
    Jom follow http://chocowrappergift.blogspot.com/

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish