Sep 18, 2014

SOPHEA ISABELLA #30hari Mengenal Dunia

Assalamualaikum...haloooo...apa khabar semua...sedar tak sedar genap lah hari ni 30hari MD a.k.a Mama Darwiish berpantang.Alhamdulillah.Tak lama lagi cukuplah 44hari yeahhhh....


Teman selfie baru MD hehe

Pagi pagi dah pergi checkup, kena inject..utk umur 1 bulan.katanya untuk mengelakkan Hipetitis B....meraung la si Bella.Tapi sekejap je....dapat susu diam ler die ....sian anak mama....


Wajah ceria lepas nyusu...belajar senyum ye....


Darwiish a.k.a Abg Long....ewah....sayang sangat le tu..hari hari meti cium si Bella.Mula mula dulu je...cemburu lebih...sekarang bereubah sikap sudah... perangai jadi abangabang gitu.

Mama doakan agar kalian berdua menjadi hamba yg taat, anak soleh dan solehah dan dihindar dari pandangan mata jahat.Moga sentiasa dalam lindungan Allah...Amin

#2org sudah anak aku....OMK

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. Comel Bella... masih mood pantang kan? Jaga diri elok2 yea :)

    ReplyDelete
  2. Comelnya baby...saya singgah dn follow sini..
    Jom follow http://chocowrappergift.blogspot.com/

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign