Nov 25, 2014

MAXIS BROADBAND Kuota RM2 Dah Tak Ada ?

Maxis broadband dulunya ada menyediakan kuota internet serendah RM2 tak silap untuk 200mb kot.Tapi tadi duk cek...ayooo dah x ade ok....paling murah RM3.
Apa nak buat...**GST oh GST**
Lepas ni ada rezeki lebih kita masik wifi ye....haha baru memcanak keje blogging kite ek.

2 comments:

  1. Biasa lah tu. >.< diaorang nak untung lebih

    ReplyDelete
  2. aah kak..dulu ada je...pastu dah takde dah skang...saya ni pun nseb baik guna #Hotlink...dapatla basic internet free...tu pun takde la laju sangat....mmg sume dh mahal dah skang ni...

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign