MAXIS BROADBAND Kuota RM2 Dah Tak Ada ?

by - November 25, 2014

Maxis broadband dulunya ada menyediakan kuota internet serendah RM2 tak silap untuk 200mb kot.Tapi tadi duk cek...ayooo dah x ade ok....paling murah RM3.
Apa nak buat...**GST oh GST**
Lepas ni ada rezeki lebih kita masik wifi ye....haha baru memcanak keje blogging kite ek.

You May Also Like

2 ulasan

  1. Biasa lah tu. >.< diaorang nak untung lebih

    ReplyDelete
  2. aah kak..dulu ada je...pastu dah takde dah skang...saya ni pun nseb baik guna #Hotlink...dapatla basic internet free...tu pun takde la laju sangat....mmg sume dh mahal dah skang ni...

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish