13 CPUV NUFFNANG Berjoget-Joget

by - December 04, 2014


Wah syukran ... 
dah lama tak intai akau Nuffang... tengok-tengok tadi ada 13 CPUV dari Nuffnang.Ada yang baru dan ada yang lama.Banyak ke ammountnya? Ala tak kisahlahkan... syukurlah dari tak ada... maklumlah bukan blogger top pun nak income ribu riban haha.
Kepada Nuffnang, para pengiklan dan korang semua terima kasih di atas jasa baik, x serik-serik berkunjung ke sini.Nanti kalau nampak dorang ni berjoget-joget... boleh lah klik ye hehe.

Antara iklan yang berjoget kat sini :

Lactacyd
Mi Sedao Cup Noodles 
Altel
Inti
Mah Sing



You May Also Like

1 ulasan

  1. Bagusnya mama darwiish ade 13... kite ade sikit je, xpe asalkan ade iklan nuff berjoget kan hehe...

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish