Dec 4, 2014

13 CPUV NUFFNANG Berjoget-Joget


Wah syukran ... 
dah lama tak intai akau Nuffang... tengok-tengok tadi ada 13 CPUV dari Nuffnang.Ada yang baru dan ada yang lama.Banyak ke ammountnya? Ala tak kisahlahkan... syukurlah dari tak ada... maklumlah bukan blogger top pun nak income ribu riban haha.
Kepada Nuffnang, para pengiklan dan korang semua terima kasih di atas jasa baik, x serik-serik berkunjung ke sini.Nanti kalau nampak dorang ni berjoget-joget... boleh lah klik ye hehe.

Antara iklan yang berjoget kat sini :

Lactacyd
Mi Sedao Cup Noodles 
Altel
Inti
Mah Sing



1 comment:

  1. Bagusnya mama darwiish ade 13... kite ade sikit je, xpe asalkan ade iklan nuff berjoget kan hehe...

    ReplyDelete

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign