Gemuk is Awesome ???

by - April 07, 2015

Gemuk is awesome laungan viral dan trending 1 Malaysia sekarang haha.Aku mula-mula tak tau pasal apa kan... maklumlah aku tak berapa nak layan hiburan Malaysia ni haha.Kekwat tak... haha.Rupanya gemuk is awesome tu laungan ucapan si Abam Bocey yang menang ABPBH eh cam mengarut je aku ni... tapi betul la tu.



Makin sihat si Abam ni... manis je muke nye hehe.Berjaya kalahkan si Jep Sepahtu katanya.Rezeki masing-masing kan.Cayalah laungan Abam menyemarakkan semangat untuk ternak lelemak haha untuk sesiapa yang sudi.Den tak siooo hehe.Apa pun Abam... tahniah.... gemuk janji sihat Abam.

posted from Bloggeroid

You May Also Like

1 ulasan

  1. hehehe macam2 ada.. apapun tahniah buat Abam Bocey..

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish