Ketiak Hitam ? Mai Cuba Cathy Doll Whitening & Pore Reducing Armpit Toner

by - April 10, 2015

Cathy Doll Whitening & Pore Reducing Armpit Toner


Mak aiiii awat hitam sangat ketiak kamu? Malu kan... dah macam cara guna, still tak berkesan.Dah tonyoh segala deodrant, losyen masih hitam, berkarat jugak? Alaaa x mau sedih geguel semua... di sini ada penyelesaiannya.. Unisex, laki pompuan boleh guna.

Cathy Doll Whitening & Pore Reducing Armpit Toner
120ml

  • Mampu mencerahkan serta memutihkan area bawah lengan / underarms. 
  • Mampu membersihkan serta memberi kelembapan di bahagian underarms / bahagian pelipat kaki / siku. 
  • Boleh digunakan selepas bercukur samada di bahagian kaki mahupun ketiak.
  • Melambatkan proses pertumbuhan bulu ketiak & merapatkan liang roma malah akan melicinkan permukaan tersebut.
  • Mengurangkan bau yg kurang menyenangkan. 
  • Boleh guna di bahagian leher, celah paha, siku, lutut.



RM 36 
Free Postage

Untuk tempahan, belian & pertanyaan :

sms, whtspp, telegram 
012-9125998 (Aiin)

Boleh beli secara runcit & borong


You May Also Like

2 ulasan

  1. wah...nak tanya kalau budak perempuan baru darjah 5 ok ke guna?

    ReplyDelete
  2. Sis Amanda, ermmm utk budak2 x disyorkan sgt, sebab kulit dorang muda sangat.... x sesuai kot, remaja2 ok la....he

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish