Jan 6, 2016

Anak Yang Sekolah, Mama Pula Yang Exited

Alhamdulillah sekolah dah putera sulong kami. Sekejapnya masa berlalu, dah 5 tahun umur si Darwiish. Memang aku yang terlebih exited dari dia haha. Almaklumlah first experience ni, teringat dulu-dulu mak hantar pergi tadika. Sekarang giliran aku pulakm Baru tau macam mana perasaan mak waktu tu, rasa gembira, cuak, mengharap supaya si anak baik-baik belajar.




Alhamdulillah hari pertama tak ada masalah. Sebab Darwiish ni dah biasa berkawan kot, lagipun papa si Darwiish ni tak bagi muka sangat kalau perangai bukan-bukan. Cuma marah kena shampoo pagi hari haha.

Hari kedua mula ceria... kawan yang nangis-nangis semalam pun dah ok. Mula-mula je diaorang ni. Bila dah berkawan, cikgu pun pandai psycho Inshallah semua ok. Kita mak-mak ni jangan putus berdoa yang terbaik untuk anak-anak-anak syurga ni. Semoga bijak pandai dan berjaya dunia dan akhirat. Amin.

posted from Bloggeroid

1 comment:

Semua yang terkandung dalam blog ini adalah hak milik Mama Darwiish. Sebarang copy paste, cetakan, dan sebagaiya haruslah dengan keizinan tuan blog. Sekian, terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog ini.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign