Anak Yang Sekolah, Mama Pula Yang Exited

January 06, 2016

Alhamdulillah sekolah dah putera sulong kami. Sekejapnya masa berlalu, dah 5 tahun umur si Darwiish. Memang aku yang terlebih exited dari dia haha. Almaklumlah first experience ni, teringat dulu-dulu mak hantar pergi tadika. Sekarang giliran aku pulakm Baru tau macam mana perasaan mak waktu tu, rasa gembira, cuak, mengharap supaya si anak baik-baik belajar.




Alhamdulillah hari pertama tak ada masalah. Sebab Darwiish ni dah biasa berkawan kot, lagipun papa si Darwiish ni tak bagi muka sangat kalau perangai bukan-bukan. Cuma marah kena shampoo pagi hari haha.

Hari kedua mula ceria... kawan yang nangis-nangis semalam pun dah ok. Mula-mula je diaorang ni. Bila dah berkawan, cikgu pun pandai psycho Inshallah semua ok. Kita mak-mak ni jangan putus berdoa yang terbaik untuk anak-anak-anak syurga ni. Semoga bijak pandai dan berjaya dunia dan akhirat. Amin.

posted from Bloggeroid

You Might Also Like

1 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG