Ceramah Ustaz Kazim Elias Di MK bukit Beruntung

by - September 20, 2016

Ustaz Kazim Elias antara penceramah diminati dan disanjungi ramai. Celotehnya yang bersahaja dalam berdakwah, lawak jenaka yang berpengisian membuatkan ramai yang suka mendengar ceramahnya. Kalau dulu asyik lihat di tv Alhamdulillah esok malam beliau akan berceramah du kawasan perumahan kami. Bertuah dan beruntungnya.... siapa yang dapat menghadirkan diri ke majlis ilmu. Teruja dan excited ni nak pergi besok, jom kengkawan mana yang berdekatan, berkelapangan kita sama² sertai majlis ceramah dari Ustaz Kazim



Masa : 
21 Sept 2016 (Rabu) 9 malam

Tempat : 
Dataran Apartment Teratai, Bukit Beruntung, Rawang

You May Also Like

4 ulasan

  1. Suka Ceramah Ustaz Kazim ni. Best dengar mak Ika pun suka.Jauh plak nk pi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan iqa...santai je....tp tegas...best...abah sye pon suka hehe

      Delete
  2. Eh kinah duk kat bukit sentosa. Tak tau plak ada ceramah kt situ.

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish