Jan 27, 2017

Penawar Resdung Paling Mujarab

Penawar Resdung Paling Mujarab

Resdung atau sinusitis merupakan radang pada rongga hidung trontal, ethmoid, maxillary, sphenoif... Kalau ianya tidak dirawat segera, ianya boleh menjadi semakin teruk dan boleh mengakibatkan maut. Bukan sahaja golongan dewasa, malah kanak² dan warga emas turut berisiko menghidap penyakit resdung / sinus. Antara tanda² penyakit resdung adalah seperti :

  • Gatal² pada hidung, mata dan telinga
  • Hidung dan mata berair dan kemerahan
  • Selalu bersin dan selesema
  • Kahak dan mulut berbau
  • Jerawat, kelemumur yang teruk

Macam aku lebih kepada kelemumur kot, memang resdung la ni...gatal sangat kadang tu, macam shuben pulak kerap terbersin setiap kali bangun pagi atau sejuk. Dah bermacam cara kot kami cuba, antaranya lilin resdunh tu, tapi memang rawatan luaran tak 100% membantu, mesti kena dirawat secara dalaman.... seperti Ubat Resdung paling berkesan ni

Ubat Resdung Paling Mujarab
Penawar Resdung Paling Mujarab ini merupakan resepi perubatan turun temurun selama 40 tahun milik pengamal perubatan Islam menggunakan herba² akar kayu. Sebotol ni ada dalam 30 biji kapsul bewarna merah. Kenapa kapsul ? Bukan tablet atau biji.... ? Sebab kapsul lebih mudah diserap oleh badan dan mudah larut dalam air.

Unat Resdung Paling Mujarab dalam bentuk kapsul

Cara pengambilan Ubat Resdung Paling Berkesan  :

Makan sebiji pagi dan sebiji malam. Sebelum makan tu jangan lupa selawat, bismillah dan niat untuk kesembuhan. Jangan dilangkah dan tak sesuai diambil oleh ibu mengandung. Untuk kesan lebih efektif atau pantas atau korang tak boleh nak telan kapsul, boleh buka kapsul dan campurkannya kedalam secawan air suam, kacau sebati dan minum. Bau dan rasa akar kayu dan ada macam bau kayu manis.

Campuran seebuk Ubat Resdung Paling Mujarab
Inshaallah dengan menjaga kebersihan diri, amalan pemakanan yang sihat dan mengamalkan pengambilan Ubat Resdong Paling Mujarab ini mampu mengurangkan dan merawat masalah resdung, alahan makanan dan cuaca dan bersin. Dah banyak testimoni berjaya merawat resdung dengan Penawar Resdung Paling berkesan ini

Kelebihan Penawar Resdung Paling Berkesan




Sebarang pertanyaan dan boleh dapatkannya dari AISYAH BT. BEDOL ( Tanah Merah, Kelantan)  013 - 987 1616


No comments:

Post a Comment

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Menarik !!!

Mama Darwiish Copyright © 2015. Design by MaiGraphikDesign