NASI KUKUS KARI UDANG Tasik Biru Kundang

April 20, 2017

Minggu lepas santai petang di Tasik Biru Kundang, boleh baca entri Tasik Biru Kundang . Kalau nak tahu kiri kanan bahu jalan kat situ, ada banyak gerai makanan... ada jagung bakar semualah, sebab ramai pengunjung terutama waktu petang.

Nasi Kukus Karuli Udang

Laksa


Sebelum layan anak² main di taman, En.Habang ajak pekenan Nasi Kukus Kari Udang. Pelik kan selalu ada Nasi Kukus Ayam Rempah je hehe. Nampak menyelerakan, udang besar, banyak...sedap kari nya, berasa rempah, nasi gebu je..ada acar timun... Aku pesar Laksa ... Tapi agak tak kena dengan tekak ...mungkin kuahnya tak merah macam yg aku suka dan biasa makan, dan tak pedas sangat...dan mungkin jenis ikan yg digunakan. Harga laksa ni agak mahal bagi aku... RM 7 haha... Apa pun yg lain best...Pulut Panggang nya best... Kalau ke sana jgn lupa cuba Nasi Kukus nya...byk lg pilihan lauk...harga ok...x silap RM9 berbaloi

You Might Also Like

0 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish

NUFFNANG