Cantiknya Baju Kahwin Tun Aminah

by - August 16, 2017

Baju kahwin Tun Aminah | Tahniah buat Tun Aminah, puteri tunggal DYMM Sultan Johor yang melangsungkan perkahwinan baru² ini di Istana Bukit Serene dengan pasangannya Dennis Muhammad Abdullah

Ayu.....

Bagai pinang dibelah dua
Kredit photo semuanya dari The Royal Johor. Dari pelamin, hingga pakaian.... Sederhana perhiasannya tapi penuh kemelayuan....simple tapi cantik sangat....klasik....ye lah Tun Aminah pun memang cantik, gojes, tinggi lampai....pakai apa pun cantik.... Kurung Tun Aminah tu....walau basic punya design Baju Kurung Teluk Belanga...kebanggaan Johor....tapi...pehhhh cantik..dengan juraian kain net tu... Hasil sentuhan Jovian...dan Tun ada collaboration dengan Jovian.... Macam² design baju klasik... 10% hasil jualan didermakan buat kanak²yg memerlukan

Cantikkan...

Gojes

Cantik...ramai pakai cari kain ...metarial silk crepe...persis Baju Kurung Tun Aminah....mesti ramai nak berbaju kurung lepas ni....sama macam aku hehe....tahniah Tun Aminah...moga berbahagia hingga Jannah

You May Also Like

4 ulasan

  1. yes baju kahwin Tun Aminah sangat simple sesuai denganya..tapi kita-kita nie nak ke berpakain macam tu bila kahwin nanti..silap-silap berjelar-jelar kainnya hehehe

    ReplyDelete
  2. kak no pun suka giler.. since remaja suka baju kurung.. cuma yg ni di modern sikit dgn bentuk dan lipatan kain ke belakang.. unik.. much2 love..

    ReplyDelete
  3. tahniah Tun Aminah cantik sangat la dia

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish