PREGO BUDDIES | PASTA COMEL LAGI BERKHASIAT UNTUK ANAK-ANAK

by - September 27, 2018

*** sponsored post
Hi ibu,  emak, mummy and mama semuanya. Si manja korang kan, murah makan memilih tak? Kalau macam si Adam dan Bella, tak kadang² ada juga lah, nak masanya dorang jemu nak makan nasi. Kadang tu request nak makan roti, mee... dan pasta. Kadang tu hehe malas juga nak melayannya,maklumlah..lama juga tu nak masak pasta kan. Tapi nasiblah sekarang Prego Malaysia dah memperkenalkan Prego Buddies


Wahhh happya Bella, tak sabar makan Prego buddies ye? 

Prego,  pakar makan pasta memperkenalkan pasta kering berbentuk yang pertama untuk anak-anak, dibuat dengan tomato semulajadi dan serbuk bayam yang membolehkan ibu untuk memberikan kebaikan zat sayur-sayuran ke dalam makanan anak-anak .


Set bekal makanan Prego Buddies

Prego Buddies penuh khasiat bayam dan tomato

So anak² yang tak suka makan sayur pun, secara automatically akan makan hehe. Tak perlu paksa² lagi sebab Prego Buddies ni makanan yang sihat, sedap dan menyeronokkan. 





Sambil makan, badan dorang akan bermain.. berimaginasi dengan Prego Buddies, sebab ia pasta berbentuk angkasa lepas dan unsur-unsur sukan.

Cara penyediaannya pun mudah dan cepat. Cuma campurkan sepeket Prego Buddies dengan pilihan sos pasta Prego, dan masak... Dalam 10 minit je dah siap... Oh ye Prego Buddies hanya sesuai untuk kanak² berumur 3 tahun dan ke atas. Harganya cuma RM2.35 per paket 200g. Boleh dapatkan diseluruh pasar raya dan pasaraya besar seluruh negara. Boleh dapatkan lebih info dan resepi di www.pregobuddies.com

You May Also Like

2 ulasan

  1. hah,bestlah tu.Bella dah Senyum smpai ke telinga.Comel je pasta.Anak anak pon suka gak pasta ni..

    ReplyDelete

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish