Harga Yuran Tabika KEMAS 2019

by - December 21, 2018

Tinggal beberapa hari je lagi, bermulanya sesi persekolahan tahun 2019. Panjang umur murah rezeki, bersekolahlah si Isabella di Tabika KEMAS, sama macam si abangnya Adam dulu, KEMAS juga. Mama pun KEMAS juga dulu hehe. Tak kisah lah, mana-mana sekolah pun, yang penting pembelajaran anak-anak disediakan sebaiknya... Mudahan anak-anak diterangkan hati menuntut ilmu

Harga yuran Tabika KEMAS  2019


Pagi tadi cikgu pun dah whatspp... Harga yuran kemasukan Tabika KEMAS 2019. harga yuran ni, berbeza mengikut kawasan masing-masing... Sebab ada kawan bagitahu...kawasan Felda dalam RM70-90 je. Harga ni untuk kami kawasan Hulu Selangor...


You May Also Like

0 ulasan

Hasil penulisan / ulasan / review adalah berdasarkan pengalaman / penggunaan sendiri. Kesan mungkin berbeza mengikut individu. Sebarang aktiviti copy paste mestilah dengan keizinan dan makluman kepada Mama Darwiish